Vᴇʟᴋᴏᴍᴍᴇɴ
Hej.
Mit navn er Marozoy.
Jeg er en "gammel" spiller og har haft en bruger siden '13, men med en længere pause. Jeg spiller mest for hyggens skyld nu til dags, så jeg er nok ikke på super meget.
Hᴇsᴛᴇ
Jeg avler mest for hyggens skyld og når tiden til det er der.
Jeg fokuserer på farver fremfor GP, men har ofte god GP på mine heste alligevel.
Hvis du er interesseret i bestemte farver for bestemte racer, så kig endelig under ⊳ Avl ⊲.
Hvis du gerne vil vide hvilke farver jeg fokuserer på for hver race, står det under mine avlsnavne for de specifikke racer jeg har.
Da jeg har mistet interessen (for nu) for avl der ikke er Marwari, New Forest og Araber, vil der være meget lidt fremskridt med mine andre heste.
Rᴀᴄᴇʀ ᴊᴇɢ ᴀᴠʟᴇʀ:
» - Akhal-Tekiner (pause)
» - Andalusier (pause)
» - Araber
» - Connemara (pause)
» - Engelsk Fuldblod (pause)
» - Fransk Traver (pause)
» - Haflinger (pause)
» - Marwari
» - New Forest
» - Percheron (pause)
» - Shire (pause)
» - Tinker (pause)
» - Tysk Sportshest (pause)
» - Welsh (pause)
EH-ʀᴀᴄᴇʀ ᴊᴇɢ ᴀᴠʟᴇʀ:
» - Akhal-Tekiner (pause)
» - Araber (pause).